Friday 25 March 2011

Lama tak update ken :)

Yea-yea jea la saya senyum :)
Tapi, dalam hati .Huh! hanya tuhan yang tahu .
Why? Err~ no comment .
Haiyaa, apa mahu buat nie .Dia minta couple lagi .
Okay-okay .Start dari mula .HAHA
Hari ini saya mulakan hari saya dengan bangun lambat kea sekolah .
Ngee~ Baca Yassin .
PJK the best .Wah(!) Guru SIVIK baru best gila-gila laa .
Tapi, yang lama tetap terhebat :')
Rindu guru sivik lamaa .
Bla bla bla .Hari berlalu dengan badan ku yang sangat penat .
Balik school, yang wajib MAKAN then TIDUR sampai petang .
Balas balik kepenatan .
Petang keluar with ibu .Toing Toing Toing
Jumpa aunty saya pulaaa .Rindu ta0 .HAHA
Dia berkata: 'Muka Aina da bulat laa'
Wah(!) Segan gila ta0 .Haiyaa
And bla bla bla lagi
Balik terus 0n9 .Sampai sekarang (10:41.p.m.)
Lama? Biar laa .Sakit otak dibuatnya .
Banyak virus pc nie .Grr~
Huh! My ex minta couple balik tadi .
Hati saya sakit lagi nie .
At IM chat pulaa member-member dia suruh saya couple balik pulaa .
Sorry la, hati tidak terbuka lagi .
Terima kasih yea :')

No comments:

Post a Comment