Friday 18 March 2011

My new life :')

Hello dear, now saya berada jauh daripada Klang .
I just want be alone .
Eh? sorry yea aunty-aunty uncle-uncle. Last night  update blog ringkas gila .Ngee~
Not in mood .Blink~ blink~
Special to Jatullah ,'You must know why I'm crying last day. Because, saya pernah sayangkan awak'.
Yayaya, saya tahu perasaan awak .
Kesal, marah, and anti pada saya .
Kenapa saya still want be your friend?
The answer is, saya selesa with awak .
But, swear .Saya tiada feeling lagi at awak seperti beberapa bulan yang lalu .
Awak la lelaki terbaik and paling lama saya bertahan .
Hampir setengah tahun .Huh? paling lama?
Nampak sangat saya nie player ken dimata awak .
Teruskan la salahkan saya kerana saya sendiri rasa bersalah at awak .
And now in memori semuanya.
Ouh banyak sungguh kenangan with awak .
Terima kasih yea untuk semua yang awak berikan untuk hidup and diri saya :')

Thanks. .

No comments:

Post a Comment