Monday 21 March 2011

Release tension

18-03-2011 - 2a.m. clash .Then esok pagi-pagi saya bertolak ke Melaka bandar bersejarah .
Bangga .Kampung saya :) Ngee~
Siapa kata Melaka bored and mundur ?
Haiyaa, jentik juga orang tu nanti .
Melaka hebat laa (!)
Macam-macam ada at Melaka .Best release tension at sana :)
First day at sana saya pergi melawat perigi Hang Tuah .
Saya harap dapat jumpa Hang Tuah, tapi tiada laa .HOHO
P/s: photo-photo at sana belum upload lagi ;)
Yang herannya ,why la photo-photo tu membuat saya kelihatan gemuk ?
Grr~ Da edit bagi kurus nanti saya upload .HAHA
Then, hari seterusnya pergi shooping .
Hobby or habit ?
Hungry !! Apa lagi, pergi makan laa .Toing toing toing
Pizza Hut :)
Actually banyak lagi aktiviti yang saya lakukan .Just mood ingin cepat habis taip .
HAHA .Bukan malas okay, Awan Dania waiting for me .
Next time story-story lagi yea .
Terima kasih sudi membaca .

No comments:

Post a Comment