Thursday 17 March 2011

Stress(!)

Khamis, 17 - 03 - 2011
Saya mulakan hari ini dengan roti and keju ;)
Err~ Sarapan time lunch >,< Faham-faham laa .
Swear(!) Bored gila holiday kali nie .
Bored? Huh! xta0 la, maybe sebab stress .
Yup! Stress about Jatullah, folio and semuanya .
Hate! Da boleh masuk tempat-tempat 'bahagia' ta0 .
Bla bla bla .Gara-gara ma0 hilangkan stress .
Saya p0wn dengan rajinnya go to halaman rumah and buat kali pertamanya potong rumput carpet .
HAHA
Kelakar p0wn ada, then kemas rumah and macam-macam la .
Sengaja penatkan diri sendiri yea .
Hidup saya, so saya yang aturkan .
Petang tu boleh pula balas kepenatan tadi .
Tidur tidur tidur .Ngee~
Settle kan segalanya, because saya ma0 hilangkan diri .
Jauh dari sini, Klang :)
Kemana saya ma0 pergi? Ouh, Secret .
Tidak lama, Ahad saya balik Klang semula .
Well, now sedang mengemas pakaian and esok pagi I will go .
Membawa diri, cannot blah betul .HAHA
Orite! Selamat malam cinta :)

No comments:

Post a Comment