Friday 6 May 2011

Di saat aku mencintai mu

Mengapa kau pergi .
Mengapa kau pergi .
Di saat aku mulai mencintai mu .
Berharap engkau jadi kekasih hatiku .
Malah kau pergi jauh dari hidup ku . .

Menyendiri lagi .
Menyendiri lagi .
Disaat kau tinggalkan diri ku pergi .
Tak pernah ada yang menghiasi hariku . .
 Di saat aku terbangun dari tidurku . .

Aku .Inginkan diri mu . Datang dan temui aku .
Kan ku .Katakan pada mu, aku sangat mencintai diri mu . .
Aku .Inginkan diri mu .Datang dan temui aku .Kan ku .Katakan pada mu, aku sangat mencinta . .

Menyendiri lagi .
Menyendiri lagi .
Di saat kau tinggalkan diri ku pergi . .
Tak pernah ada yang menghiasi hariku .
Di saat aku terbangun dari tidurku . .

Aku .Inginkan diri mu .
Datang . dan temui aku .
Kan ku .Katakan padamu, aku sangat mencintai diri mu . .
Aku .Ingin kan diri mu .
Datang .dan temui aku .
Kan ku .Katakan pada mu, aku sangat mencinta . .


*Semoga .Engkau kan mengerti .
Tentang .Perasaan ini .
Maaf .Ku telah terbuai, akan indahnya cinta .
Maaf . Sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu .
Maaf .Ku telah terbuai, akan indahnya cinta . .

Aku .Inginkan diri mu. Datang .Dan temui aku .
Kan ku .Katakan pada mu .
Aku sangat mencinta . . .


: Aina Farha


1 comment: