Sunday 8 May 2011

Ouh Mother day + whatever la

Happy Mother Day - Happy Mother Day - Happy Mother Day
Punya la banyak wish saya baca at FB tadi .So,
Dengan keadaan yang menyakitkan hati ditambah pula dengan laptop yang seperti diminta untuk campak .
Saya pun wish la 'Happy Mother Day' .HAHA
Maju - maju .Last year 'Selamat Hari Ibu' .Tahun nie maju sikit .
English! Yeah! HAHA
Eh? Lagu sampai menutup mata memang syadu ken ?
Tapi, hati nie lagi la syadu .Wakakaa
Yea la .Nampak sangat saya nie penipu ken?
Cakap jea hati syadu, tapi? Hampeh!
Eleh! saya cakap betul la .Well, anak Ariffin nie memang tabah and sabar .
Still boleh ketawa .Ken? ken? ken?
Cool tak? HAHA
Minta penyepak jea aku nie ken?
Nie kes da berjangkit dengan budak nie la : IEDA PHOTOGENIC
Tertiba jea saya pula yang menyengal .
Ouh yea? Tadi cakap about syadu-syadu .
Then, menyengal pula .
But, saya bukannya ma0 story sangat tentang hati nie .
Ada faham?
HAHA .Orite! Sampai sini sahaja la .See again :)
Terima Kasih .

Happy Mother Day .

1 comment:

  1. wah ! romentik nye anak n ibu nye . hehehe ! :)

    ReplyDelete