Monday 20 June 2011

I don't want! I don't want!

OMG! Memeningkan kepala otak orang jea ~
Ehem- Ehem! Lupa = =''
Assalamualaikum :))
Jawab! Tak jawab dosa .HAHA
See .After ini, si Aina Farha tidak boleh mementingkan diri .
Jangan ego, jangan .
Lagi sebulan lebih jea cik oii .Kau ego sangat .
Show besar with budak-budak Tarrega Guitar House .
Gabra~ Gabra~
Again, again, and again .
Mana kaum hawa dalam music?
Apa-apa berkaitan music yang saya join mesti satu-satunya gurl in group .
Bored loo = =''
_____________________________
Tak perlu la hairan sangat if saya suka ulang perkataan banyak kali .
Tabiat or tebiat ? HAHA
Pandai-pandai sendiri .
Bla bla bla
Kurang sebulan lagi sepupu saya ma0 kahwin .Yeah!
Tapi, bila cakap kahwin jea ,parents mesti kaitkan saya .
Pening~ Pening~
Please loo .
Geli loo kahwin-kahwin nie .Ee!
____________________________
Si ibu    : Besar nanti ibu buatkan majlis lagi grand at hotel .Tapi, Aina kena simpan RM2,000 sebulan .
Si anak : Majlis kahwin? Ee! Aina tak kata pun nak kahwin .
Si ibu    : Habis? Sampai tua? Mana ibu nak dapat cucu?
Si anak : Ee! I don't want, mummy .I don't want !
___________________________
Saya bukannya anak tunggal pun .
Abang ada, adik ada .Cukup la tuu .
Geli loo ~
____________________________
Actually, saya minat bidang perkahwinan .
But, bukan untuk saya .Biar saya yang uruskan pengantin .
Saya tidak mahu jadi pengantin .
I don't want! I don't want ! ;))
____________________________
See, sudah bertambah jumlah budak-budak gedik gendut saya .HAHA
Yang 'Tiada nama' diatas ini first dia add saya cuak dibuatnya .
*Kantoi
Tapi, coverline jea .HAHA .Hebat! Best loo with dia .
Gila-gila jea macam si gendut Ikhmal Hisyam ;))
I love you guys loo :)) 
<3
__________________________________

Terima kasih :))
Sorry if menyakitkan hati jea ayat-ayat diatas .HAHA
I'm sorry .


Photographer: Siti Zubaidah Misron

1 comment:

  1. aww..! kahwin ! kahwin ! kahwin!
    HAHA !
    nanti kita kawin juga yunk..
    HAHA !
    ken.? ken .? ken.?
    HAHA !

    ReplyDelete